Vizit kartı peşəkarlığınızı nümayiş etdirən elementdir. Vizit kartları müxtəlif sahələrdə istifadə olunur: restoranlarda, gözəllik salonlarında, tibb müəssisələrində, ofislərdə, taksilərdə, mağazalarda, banklarda, nəqliyyat şirkətlərində və s.
Vizit kartın faydalı olması və brendinizi potensial müştərilərə düzgün təqdim etməsi üçün aşağıdakı tövsiyələrdən istifadə edin:
- Keyfiyyətli materiallardan istifadə edin. Alıcının illərlə vizit kartı var, ona görə də ən azı bir-iki il xarab olmayan materiallardan istifadə etməlisiniz. Bunun flayer və ya broşür olmadığını başa düşmək vacibdir;
- Vacib məlumat yerləşdirin. Vizit kartında aşağıdakı məlumatlar olmalıdır: şirkətin adı, xidmət növləri, əlaqələr (telefon nömrəsi, sosial şəbəkələrə keçidlər, fiziki ünvan, e-poçt);
- Auditoriyanızı təhlil edin. Vizit kartlarının dizaynı birbaşa müştərinin kollektiv imicindən (yaşı, vəzifəsi, cinsi, hobbi) asılıdır;
- Kartın hər iki tərəfini istifadə edin. Ölçülər məkandan müdrik istifadə etməyə məcbur edir. Məsələn, əsas məlumatlar bir tərəfdə, kontaktlar və logo əks tərəfdə olacaq;
- Əvvəlki nöqtəyə əsaslanaraq, onu aşmayın. Vizit kartındakı məlumatlar adekvat və asan qavranılan olmalıdır. Yaxından çap edilmiş mətn və ya vizual elementlər vizit kartını həddən artıq yüklənmiş göstərəcək;
- İstifadə olunan emblem şəxsən tərtib edilməlidir. Xidmətləriniz brend markanızla əlaqələndirilməlidir.